niedziela, 10 stycznia 2010

Nie kartka...?






Po ostatnich , odrobinę  ascetycznych kartkach reliefowych , czas na odmianę.
Powstała zatem "niekartka", obrazek szyty , format scrapowy 30x30 , z nadmiarem elementów, wzorów i kolorów...
Odrobinkę potuptałam w stronę kiczu , ale co tam... czasem tak nam w duszy gra.
Założenie było trochę inne, efekt...hmmm, moja maszyna raczyła się popsuć przed końcem pracy, stąd nie wszystkie elementy zostały przyszyte.
Nie dałam sie zdominować podłym śrubkom i dokończyłam pracę już bez jej pomocy!
Serdecznie Was pozdrawiam , bardzo cieplutko zwłaszcza bałwanolepiaczy.
... a dzisiaj o tak późnej porze , już dobraaaanoooc !!!
Posted by Picasa

24 komentarze:

  1. To już nie kartka, to sztuka! Prawdziwy kolaż, taki folkowy trochę Piękna!
    A moje bałwanki, dopiero co ulepione, całkiem przysypał śnieg. A takie piękne były :(

    OdpowiedzUsuń
  2. O MAJ GAD!!!

    DZIEŁO SZTUKI! No ja jestem absolutnie zachwycona!! Niesamowity obrazek! W stronę kiczu? Może, ale to styl, który uwielbiam we wnętrzach więc wg mnie obrazek jest ABSOLUTNIE REWELACYJNY!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zatkało mnie...
    Jesteś niesamowita! Stworzyłaś z papieru kolejną magiczną rzecz!

    OdpowiedzUsuń
  4. braknie słów oryginalnych ... cudne, niesamowite, bajkowe, magiczne, śliczne po prostu i oryginalne :)))
    pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. ...po prostu bosskie!
    Jesteś królowa "sz"ycia i już!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. rewelacja! mozesz robic wiecej takich nie-kartek :)

    OdpowiedzUsuń
  7. bajeczne!!!!!!!!!!!rewelacja!!! słów mi brak:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jest cudowny!!! każdy jeden szczególik !!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowna ta niekartka!!!! Po prostu cudowna!

    OdpowiedzUsuń
  10. piękne dzieło! jak nie z tego świata - w najlepszym znaczeniu tego wyrażenia :) Powiew lata wśród tych zasp zaglądających przez okno...

    OdpowiedzUsuń
  11. Kobieto, ale pojechałaś. Dosłownie pożeram tą niekartkęe wzrokiem. Jaki kicz to prawdziwe arcydzieło. Jestem pod wrażeniem Twoich zdolności.

    OdpowiedzUsuń
  12. To chyba właśnie na tym polega sztuka- dosłownie i w przenośni... druga taka niemożliwa do zrobienia!!! Powala na kolana i szczęka opada...

    OdpowiedzUsuń
  13. Paperino, ta kartka jest za piękna jak na kartkę! Ja bym to dzieło sztuki w ramki oprawiła i na ścianę. I mówię to poważnie. Szczerze gratuluję talentu!

    OdpowiedzUsuń
  14. to nie jest kiczowate, to jest bajkowe!!! istne cudo, tylko w rameczkę lub anty - rameczkę i na ścianę!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Już wiem ,że kiedy będzie mi smutno, kiedy wiary we własne mozliwosci zabraknie,zajrzę do kilku wątków na blogu i... reanimacja psychiczna gotowa.
    Jesteście (papieromaniaczki kochane) grupą wyjatkowo życzliwych, pozytywnie zakręconych kobiet.
    Za dobre słowo, serdecznie Wam dziekuję!

    11 stycznia 2010 09:04

    OdpowiedzUsuń
  16. Gdzie Ty tu kicz dostrzegłaś, Paperinko? Przecież to jest coś fantastycznego, coś cudownego, coś co powiesiłabym w ramach na ścianie i spoglądała codziennie nasycając kolorem oko, duszę i serce.

    OdpowiedzUsuń
  17. rewelacyjna praca!!
    cudne jest to drzewo i dziewczynka też
    kolory i wzory genialnie dobrane
    te drobne kwiatuszki to śliczności

    nie mogę się napatrzeć

    OdpowiedzUsuń
  18. O_oooooo......
    Superowy obrazek!!!
    I te wszystkie przeszycia... baaardzo misterna praca :)

    OdpowiedzUsuń
  19. To co ty wyprawiasz przekracza moje granice zrozumienia. Genialna jesteś i pokłony za cierpliwość i precyzję ponownie składam - bo jak tak się napatrzę na te Twoje cuda , to nadal jestem święcie przekonana, że tak się nie da!!! Ale obrazki mówią co innego - jednak da się :) Genialne!

    OdpowiedzUsuń
  20. Moniq75k komplement od dziewczyny z taaaaaką wyobraznią, jestt dla mnie wyjatkowo cenny.
    Dziękuję i kłaniam się niziutko, bo podglądanie Twoich prac to dla mnie prawdziwa przyjemność i przeżycie.

    OdpowiedzUsuń
  21. jaka piękna, kojarzy mi się pięknymi polskimi gobelinami

    OdpowiedzUsuń