niedziela, 7 listopada 2010

Bo on jest Łoś...





Bo on jest Łoś, stary Łoś, bardzo ważny Łoś, znaczy... Łosiobistość !!! Życzenia bardzo... Łosiobiste na dodatkowej przywieszce do prezentu.
Jeśli "jeleń" w zaroślach, na rykowisku, to zachodzacego słońca brak, hmm... mam nadzieje, że Łoś mi ten niedostatek wybaczy.

Wiem, kochani, że dawno mnie tu nie było, ale nie wszystko daje się w kilku słowach wytłumaczyć.
To pierwsze zdjęcia jakie zrobiłam od wieków...
Miło mi znowu Was gościć.
Pozdrawiam ciepło...


Posted by Picasa

31 komentarzy:

  1. Łoś jest świetny.
    Dobrze, że znów jesteś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja się zastanawiałam dlaczego taka cisza u Ciebie zapanowała... fajnie, że jesteś z powrotem :)
    Łoś kapitalny i bardzo oryginalny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Łosobistość jest BOSKI!!!
    Cieszę się, że jesteś! Nie wszystko trzeba tłumaczyć :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super że wróciłaś czekamy na kolejne cuda :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Łoś rulez! A ja cieszę się mocno, że jesteś...

    OdpowiedzUsuń
  6. no wróciłaś na łono rodziny, córko marnotrawna, brakuje mi Twoich nożyczkowych podwójnych aksli z przytupem, a czy ten Łoś jest na rykowisku?

    OdpowiedzUsuń
  7. Super, ze znów jesteś :)
    Kartka jest boska i mega oryginalna!

    OdpowiedzUsuń
  8. Łoś cudny!!! Dobrze ,że jesteś!!! Znaczy się: tydzień zaczyna się pozytywnie ...:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wypasiony Łosiek, świetna kartka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. fajnie, że znów się pokazałaś :)
    łosiowa kartka świetna!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. no w końcu jesteś!!!
    Łoś super ktoś jest wspaniały:))
    Witaj i zostań na dłużej:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne wykonanie i fantastyczny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cieszy bardzo Twój powrót :)
    Łoś super, od razu mi się przypomniał "Przystanek Alaska" ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ależ się cieszę,że Cię "widzę":)
    Kartka jak zwykle, niezwykła:)Ściskam Cie gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo się cieszą z powrotu :-) Tak długo czekałam! Pozdrawiam serdecznie. Abakus

    OdpowiedzUsuń
  16. ...o łosiu, jak ona piękna:) A ja kilka dni temu myślałam o Tobie... że brakuje Ciebie...:*

    OdpowiedzUsuń
  17. Oooo, jaka miła niespodzianka, dobrze, że wracasz! A łóś dobry tez na łosiemdziesiatkę, nawet jeśli nie dla łosobistości:-)

    OdpowiedzUsuń
  18. po prostu wyłośisty pomysł ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. piękna karteczka. kolory cudownie połaczone :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Paperina me encanta lo que haces y como lo haces, felicitaciones. Desde SALTA, ARGENTINA un abrazo GRACIELA

    OdpowiedzUsuń
  21. Witam, wlasnie trafilam tutaj i jestem zachwycona wszystkim co tutaj widze:) Piekne prace i ogromny talent a przede wszystkim glowa pelna pomyslow:)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Paperinko, a co się z Tobą dzieje.. ? Smutno :(

    OdpowiedzUsuń
  23. Wow! Just love this!
    Well done!
    Greetings from Holland,
    Ineke

    OdpowiedzUsuń
  24. Jubilat pewnie jest miłośnikiem polowań, albo zwierzyny leśnej. Urocza...

    OdpowiedzUsuń
  25. Paperino, długo Cię nie ma :( Daj znać o sobie :)

    OdpowiedzUsuń

  26. Interesting post, just one request, would you be able to elaborate the third paragraph in greater depth please? Cheers
    This web page does not display appropriately on my iphone4 - you might want to try and fix that
    Wow I never thought of it that wayGood Read for sure

    Cardsharing Server

    OdpowiedzUsuń
  27. Ależ dowcipne, nie ma co...pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń