poniedziałek, 4 maja 2009

Pozdrawiam serdecznie

Wszyscy mają bloga... mam i ja! Jeszcze nie czuję się pewnie, poruszając się po blogu. Nawet najprostsze rzeczy sprawiają kłopot np: jak umieścić kilka zdjęć w jednym poście ? Wiem, wiem to dziecinnie proste. Już odkryłam !!! Czuję się jak na poligonie, ale walczę dzielnie. Mam nadzieję, że wkrótce zdołam wzbogacić i uporządkować bloga. Na razie pozdrawiam. Idę odkrywać nowe "tajemnice" ( a kiedy ja znajdę czas dla ukochanego papieru?)


Nie lubię różu, ale w zestawieniu z taką zielenią, zagrał ciekawie. Mam nadzieję, że się Wam spodoba.
Posted by Picasa

2 komentarze:

  1. zajrzałam i ja:)
    podziwiam czysty, elegancki styl i zabawy papierem, czyli coś co lubię:)
    jesteśmy z tego samego miasta, to fajnie!
    może będzie okazja do twórczych rozmów...

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki Ci Molla za komplementy ( bardzo mnie budują)
    Cieszę się,że Ci się podoba!
    Grono twórczych niewiast z naszego miasta, jest chyba dość liczne, więc myślę ,że i czas i okazja do twórczych rozmów się znajdzie.

    OdpowiedzUsuń