poniedziałek, 7 grudnia 2009

Puk, puk to ja ...

...wracam wolniutko, cichutko i  z nadzieją, że wszystko co złe już sobie poszło. Wasza serdeczność i pamięć kolejny raz mnie zaskoczyła. Dostałam  sympatyczne dowody pamięci w postaci wyróżnień, od ASKOZ , Zielonookiej i Malinki .





Dziękuję Wam dziewczyny !!!

Posyłam je wszystkim autorkom świątecznych cudeniek , które stworzyłyście ostatnio. Podziwiam na blogach ich różnorodność i wspaniały klimat, Wasza kreatywność jest niewyczerpana. Mam nadzieję, że i mnie uda się jakieś prace zamieścić wkrótce , może chociaż jakieś starsze zdjęcia na razie.

Pozdrawiam wszystkich bardzo ,bardzo serdecznie.

2 komentarze:

  1. bardzo, bardzo prosimy o nowe/stare zdjęcia i cuda, które tworzysz Paperino!!!!
    Twój post świadczy, że Twoja nieobecność w necie to nie tylko brak czasu?!
    Pamiętaj---- co nas nie zabije to nas wzmocni!!!
    Stara prawda!!!
    Wszystkiego najcieplejszego i najmilszego na Boże Narodzenie i Nowy Rok!!!
    xoxo Malina i Renata

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się z Twojego powrotu na blog, a jeszcze bardziej z Twoich odwiedzin u mnie.
    dziękuję:*

    OdpowiedzUsuń