wtorek, 19 maja 2009

Kartki z lamusa..

Po sporej porcji oszczędnych i eleganckich (mam taką nadzieję) kartek, przyszedł czas na odmianę. Kartki wyciągnięte z lamusa, dla których inspiracją stały się stare, pożółkłe papiery, wyciągnięte z dziadkowej piwnicy.
Papier cięty, gięty, gnieciony, moczony i paciany, trochę sznurka, guziczki, koronka, dwie filiżanki kawy,jedna do picia druga do... paciania.





Lubię takie zmiany i choć mam ulubiony styl kartkowania, cenię sobie poszukiwanie... Mam nadzieję, że to gwałtowne przejście zaakceptujecie.
Posted by Picasa

5 komentarzy:

  1. przybiegłam z forum i... słów mi brak, fantastyczne są Twoje kartki

    OdpowiedzUsuń
  2. Kartki z lamusa są boskie! Cudne połączenia całej masy detalików - bardzo mi się podobają :) A ten Łukasz z wpisów pod jajecznymi kartkami, to byłam ja z wypożyczonym od małża laptopem;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Acha to ten Łuukasz...małż!!! Cześć Brises, niezwykle miło mi ,że do mnie zaglądasz. Twoje komplementy,są dla mnie wyjątkowo cenne! Łukaszowi "z wpisów pod jajecznymi" nie powiedziałam, że robię rownież kartki z paskami formowanymi półkoliście. Niestety jest to diablo pracochłonne i wymaga dużego wyczucia struktury papieru (te podłe paski łatwo się gniotą i rwą, zamiast układać w łuki).Wykorzystałam tą technikę w kartkach świątecznych, ale pokażę ją innym razem , bo mam już tutaj straaaszny misz masz.Miło mi ,że wpadasz!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Teraz zobaczyłam , co można zrobić z papierem!!!! Przepiękne!!!!
    Dziękuję za odwiedziny...

    OdpowiedzUsuń